zaterdag 27 augustus 2011

Bedrok H&M Home

Eindelijk heb ik hem dan, de bedrok van H&M Home.

Gisteren in Amsterdam op de Dam heb ik de bedrok kunnen kopen.
Ik kon niet kiezen, dus kocht ik ze maar allebei, de witte en de donkergrijze versie van katoen.
En dat maak je bed een heel stuk mooier en je krijgt het gevoel alsof je een bed ziet in een hotelkamer.
Net vakantie haha.

De tas van H&M Home, met inhoud



Gelijk op bed gelegd, maar niet gestreken (foei, kon niet wachten, haha)


Op bed, en hieronder zit nog een heel dik matras,
die witte is het dekmatras.

Ik ben er blij mee, wil je meer info, kijk dan hier

Ze hebben ze ook nog van gewassen linnen:



1 opmerking:

Kom Achterom zei

Foei foei niet strijken!! maar wat is hij super luxe!!
mooi mooi!!
fijn luxe weekend nu nog even een welness avondje hihihi
Yolanda