vrijdag 31 oktober 2008

Kleine verandering

Hallo allemaal, ik ben net een korte tijd bezig met mijn blog wat mij erg bevalt. Alleen het is nog niet helemaal wat ik had willen maken en inmiddels heb ik wat meer ideeën opgedaan en wil een soort Lifestyle Magzine ervan maken. Ik wil leuke dingen op de site gaan plaatsen over interieur, mode, shoptips, koken, leuke algemene tips (websites, dagjes uit) en natuurlijk straks allerlei tips voor de feestdagen en nog veel meer. Ik zou het leuk vinden als jullie ideeën hebben om aan mij te melden (b.v. een leuke winkel in een plaatsjes wat je écht niet mag missen) en dan zet ik ik het op de site. Ik weet natuurlijk niet of het allemaal gaat lukken, maar ik ga mijn best doen en hoop dat jullie het leuk vinden. Ik hoor graag jullie reacties. Dus hou mijn site in de gaten! Groetjes, Pien

1 opmerking:

Rumour has it zei

Interessant zo´n lifestyle-magazine; het is altijd wat ruimer en ´meer open´ dan een blog over je eigen interieur en deco-ideeën. Ik blijf je volgen!