dinsdag 19 mei 2009

Award gekregen van G-Style

Bovenstaande Award heb ik vandaag gekregen van Gea van G-Style.
Dit is wat ze geschreven heeft:
De derde die doorgeef is voor : Pien van : Some things and more, zij heeft op haar blog altijd leuke en verschillende foto's staan.
Ik ben er supertrots op en ga ook deze award doorgeven.
Aan wie? Tja, er zijn zoveel leuke blogs, en iedereen heeft wel iets, maar ik ga hem deze keer doorgeven aan Jeannette van Sans Sousis, zij woon in Potsdam vlakbij Berlijn.
Haar blog is zeer gevarieerd met leuke foto's en verhaaltjes.
Groetjes,
Pien

8 opmerkingen:

The Old and the Beautiful zei

Hee,alweer een nieuw Award in omloop?
Dit is ook al zo'n mooie.
Gefeliciteerd hoor!

Groetjes,
Gonda

Muggensteekjes zei

Hoi Pien, van harte met deze mooie award,ik ken de blog aan wie je hem doorgeeft nog niet,dus daar ga ik even een kijkje nemen.
Geniet van je Award en een fijne dag nog,groetjes Ingrid.

Mellow Morning zei

Hoi Pien, gefeliciteerd met je award, het is een vrolijke om te zien.Sans Sousis is een leuke blog, een goede keuze.
Groetjes Jo.

Bonjade zei

Deze is mooi zeg. Je ziet steeds weer nieuwe verschijnen...maar van harte hoor.
Fijne avond

Yvonne zei

Pien, jij ook van harte, met deze prachtige award !!
ik ken de blog aan wie je hem weer doorgeeft ook niet, dus ga zo even kijken !
groetjes Yvonne

lia zei

He idd alweer een nieuwe award.
Gefeliciteerd.

Fijne week
groetjes Lia

Jeannette zei

Ooooh Pien,
ik ben en bofkont! Ik ben de hele dag niet thuis geweest en zag net je berichtje. Ik ben er heeeel erg blij mee. Wat een opsteker! Bedankt!
Dikke knuffel van een stralende blogger ;)

Anoniem zei

Proficiat met je verkregen award Pien !!
Leuk om zo via het "doorgeven" ook weer nieuwe blog te leren kennen.
Fijne week nog, Janneke.