donderdag 29 januari 2009

Award gekregen van 't Brocante Sfeertje

Wat een verassing zag ik vandaag in mijn mail. Ik heb een award gekregen van 't Brocante Sfeertje. Ik ben hier heel erg blij en happy mee! Zie hier haar beoordeling over mijn blog: "Dan Pien van Some things and more zij heeft zo'n mooie blog kan er tijden naar kijken en dan nog eens en nog eens.... Pien dankjewel voor je tips en ik hoop dat je mooie foto's blijft plaatsen". Natuurlijk zal ik mijn best doen om mooie foto's te plaatsen. Met heel veel plezier maak ik dan ook mijn blog en na lang zoeken en speuren krijg ik weer voldoende inspiratie voor mijn blog. Nu heb ik begrepen dat ik de award moet doorgeven aan een andere blog en zal dan ook de komende tijd op onderzoek uit gaan. Wordt vervolgd .........................

7 opmerkingen:

Kenza zei

Félicitations!!!
Et bravo pour ce joli award!!!
Très amicalement, Kenza

Brigitta zei

Gefeliciteerd Pien!! Dit heb je echt verdiend!!

Marja Rijnsburger zei

Gefeliciteerd met je Award.
Groetjes en een fijn weekend.

Bonjade zei

Leuk dat je mijn blog volgt zeg...
Dank je. Ik heb me ook maar eens toegevoegd bij jou. Het is allemaal nog even puzzelen voor me.
Ik geniet erg van je blog...., heerlijk kopje thee erbij........
Fijn weekend.

idémakeriet zei

Gefeliciteerd Pien met je award.
Leuk he met die lieve mini kadootjes van al die blogvriendinnen.
Wat een schitterende cupcakes, ik ben helemaal met je eens dat ze veeel te mooi zijn om op te eten.
Fijne zondagavond.
Groetjes Gerda

Yvonne zei

heej Pien,

Gefeliciteerd met je award !
dik verdiend hoor !
Hoop dat we nog lang mogen genieten van je Blog !
Groetjes en een fijne dag !
Yvonne

Bonjade zei

Gefeliciteerd met je zeer verdiende award, wat een mooi blog zeg. Echt genieten.....
Vraagje, bij mij gaan na 5 berichten ofzo de laatste in mijn archief, bij jou is ie veel langer... Moet ik ergens iets anders instellen ofzo???
Hopelijk kun je me helpen.
Fijne dag en ik blijf je volgen.
Gr Bonnie