dinsdag 3 februari 2009

Ik geef de award door aan ......

Tja, er zijn zoveel leuke, mooi en inspirerende blogs, eigenlijk mag iedereen er wel een award van mij krijgen. Want iedereen maakt er op zijn/haar manier iets moois van en als ze er zelf ook maar van genieten. Maar ...... na wat onderzoek geef ik de award door aan Janneke van Harten 3. Dit is een gezellige blog met diverse artikelen/onderwerpen die aan bod komen met zeer mooie foto's. Dit zal iedereen wel aanspreken. Ik zou zeggen, neem eens een kijkje bij Janneke.

2 opmerkingen:

G-STYLE zei

Hoi Pien ,van harte met je award!!
Je hebt ook een hele leuke en gezellige blog ,voor ieder wat wils met al die verschillende foto's.
Ga nu even bij "harten drie "kijken ,tot de volgende keer
groetjes Gea

Bonjade zei

Dank je voor de tip. Zit ik er uren naar te kijken en nu je het uitlegt is het zo simpel.
Thanks.
Nu ga ik even kijken bij Harten3. Moet leuk zijn zei je dus ik ga er ff op bezoek.
Fijne avond en tot gauw.
Bonnie