zaterdag 14 februari 2009

Valentijn

Happy Valentijn en een goed weekend!

7 opmerkingen:

Bonjade zei

Zijn die suikerklontjes van jou.....wat een snoepjes.
Happy Valentine en fijn weekend

Mayflower zei

Hallo Pien,

Wat een leuke foto van die hartjes op die suikerklontjes, kan je die zo kopen of heb je dat zelf gedaan?

Ik wens je een fijn weekend.
Groetjes Mea

Anita zei

Hoi Pien,wat leuk die klontjes nog nooit gezien,trouwens dat tijdschrift ken ik ook nog niet,hoe kom je eraan!!

Welkom zei

Geweldig die suikerklontjes, die kun je elke dag wel gebruiken.
Elke dag een beetje liefde in je koffie!

Groetjes Anita

G-STYLE zei

Ik hoop dat je een leuke valentijnsdag hebt gehad ,wij doen er nooit iets aan maar ik had vrijdag de dertiende een mooi oud weegschaaltje van manlief gekregen. Dus kadootjes zijn er wel maar altijd onverwacht en meestal iets wat we allebei dan ook mooi vinden om in huis erbij te hebben.
Ik wens je een goed begin van de nieuwe week
groetjes Gea

manon 21 zei

ravissant ton blog!


manon

faire un songe zei

Hallo Via het blog van Gea, ben ik op je leuke blog terecht gekomen.
Leuke foto's ik vind dat je een leuk blog hebt.
Groetjes Hetty van Faire un Songe